Restaurant Sea View, Perivolos, Santorini

Unde am mâncat în Santorini (II)

A doua parte a impresiilor despre mâncare, după plimbarea în Santorini. În prima parte am vorbit despre restaurantele din Pyrgos, unde am stat; acum vă povestim impresiile despre celelalte restaurante în care am fost, în restul insulei:

Feredini (Oia)

• Priveliștea
  • Mâncarea

• Unele scaune în soare

4/5

Impresiile noastre

Restaurantul ăsta are un view superb asupra Calderei şi este un loc bun de privit un apus de Santorini. Iar dacă vrei să mergi pentru asta sigur îți trebuie trebuie rezervare.Dacă imi amintesc bine şi noi am sunat înainte ca să fim siguri că găsim loc, deşi am mers la prânz.

Plănuiam să mâncām ceva uşor înainte de hike-ul spre Fira (la care am renunțat până la urmă din cauza caniculei). Am luat ceva light, caracatiță la grătar şi calamar umplut cu orez, excelente ambele.

Restaurantul se poziționează ca având bucătarie tradițională grecească. Reinterpretată aş zice eu, dar fără să fiu vreo cunoscătoare. Prețurile mi s-au părut ceva mai mai mari decât în alte locuri, dar până la urmă e un restaurant într-unul dintre cele mai cunoscute şi vizitate oraşe din Santorini.

Un restaurant popular în Oia, ca de altfel toate car eoferă un view bun spre Caldera. Am fost inspirați și am rezervat o masă de dimineață, imediat ce am văzut ce buluceală e acolo.

Mâncare ceva mai de show, cu plating modern (cred că singurul restaurant din Santorini la care am găsit așa ceva) și extrem de gustoasă. Meniul este destul de sumar și nici nu știu cât de des se schimbă, dar atâta vreme cât vă plac fructele de mare/peștele, sigur găsiți o opțiune pe placul vostru.

În rest, mesele cam înghesuite, iar pentru că acoperișul terasei nu este unul zidit, în funcție de momentul zilei (și de cât timp pentreceți aici) e posibil să vă treziți în soare.

Un loc bun de luat masa înainte de hike-ul spre Fira.

Meltemi (Perissa)

• Lipsa aglomerației
  • Personalul foarte amabil

• Meniu nu foarte diversificat

4/5

Impresiile noastre

În ziua în care am fost la plajă în Perissa am mers să mâncăm de prânz la Meltemi, deşi nu este chiar pe plajă, ci în sat, la vreo 15-20 de minute de mers pe jos. Am ales locul, evident, căutând pe Tripadvisor ceva recomandări.

Nu mi s-a părut că au prea multe opțiuni în meniu, cel puțin nu pentru vegetarieni, aşa că am comandat o salată grecească şi o pita bread (care e un fel de lipie, poate un pic mai groasă, şi dacă ai norocul să fie caldă, cum a fost aici, nici că-ți mai trebuie altceva).

În rest, terasa foarte drăguț decorată, în alb şi albastru, cu verdeață multă şi foarte curat.

Dar eu aş vedea-o mai mult de ieşit la o gustare, poate un drink seara, dacă eşti cazat în Perissa.

Alegerea Santinei, că dacă era după mine mâncam ceva fix în buza plajei, dar nu am nimerit rău.

Restaurantul are doar terasa, doarte drăguță, chiar dacă fără aer condiționat. Pentru că am ajuns mai devreme și nu eram foarte flămânzi (eram în cercatare :D) am mai stat și la un cocktail înainte de masă. Am fot singuri aproape tot timpul, spre final au mai apărut două perechi.

Eu am luat un gyros satisfăcător, deși Santina s-a muncit nițel să aleagă ceva. Totul a fost OK, deși nu neapărat cât să bați drumul doar pentru asta.

Personalul extrem de prietenos și amabil, prețurile decente, clar e o opțiune pentru cine e în zonă.

Website

• O singură toaletă

5/5

Impresiile noastre

Am mâncat aici în ambele zile în care am fost la plajă în Perivolos, pentru că am stat pe plaja lor si ne-a plăcut tare. Eu am mâncat pește de fiecare dată, minunat pregatit de ambele dăți. Baclavaua şi ea bună, pe locul doi după cea de la Kantouni 🙂

De spus şi că la finalul mesei primeai un păhărel de Vinsanto din partea casei.

Dacă nu s-ar fi terminat vacanța şi am mai fi mers la plajă cu siguranță tot aici aş fi vrut să mănânc.

Singurul loc în care am mâncat în Perivolos, dar clar nu aș fi nici măcar tentat să mai încerc altceva.

Mâncarea foarte bună și variată, prețurile rezonabile (se și cuantifică în suma minimă pentru a primi șezlonguri :)), personalul de-a dreptul simpatic.

Locul e destul de popular (mai ales că restaurantul ține, de fapt, de un hotel), dar terasa e foarte spațioasă iar mesele distanțate, așa că nu devine o problemă.

Și, evident, poți să te duci în apă imediat după masă 🙂

Kadouni (Thirassia)

• Amplasarea

• Tot amplasarea 🙂

3/5

Impresiile noastre

În croziera pe care am făcut-o pe Caldera, una dintre opriri (cea mai lungă de altfel) a fost pe insula Thirassa.

Aici nu ai prea multe opțiuni, cred ca-s vreo trei taverne şi atât. Iar singurul criteriu după care am ales Kadouni a fost că era cel mai aproape de locul unde acostase vaporul nostru. Şi cum au sosit mai multe în acelaşi timp, cu multă lume, o masă liberă, la îndemână, a fost prioritară.

Mâncarea a fost average. Eu am comandat un mix de fructe de mare şi peşte la grătar; bun, dar nimic nemaipomenit. Iar cartofii, cred că făcuți la cuptor, au fost reci şi nu aveau cine ştie ce gust.

Cei de aici mi s-au părut puțin depăşiți de numărul de turişti, deşi in fiecare zi acostează aceleaşi vase cu acelaşi număr de oameni.

Daca aş mai ajunge aici aş încerca o una dintre tavernele vecine.

Restaurantul ăsta a avut pitorescul lui, deși aduce mai degrabă a cantină, de la staff-ul insuficient la număriul de mușterii, de la veselă la calitatea mâncării.

Nu am mâncat neapărat rău, dar nici deosebit de bine. Ca să fiu onest nici nu mă așteptam, nu e genul de loc bazat pe repeat business.

Principalul dezavantaj, real vorbind, mi s-a părut faptul că nu ți se aduce nota la masă, ci te duci tu la casierie și zici la ce masă ai stat. După care ai o conversație interesantă cu o grecoaică și engleza ei aproximativă.

Alegi restaurantul ăsta pentru că e primul de lângă cheiul la care acostează vaporașul; nu neapărat pentru că altfel ai fi în pericol să rămâi flămând, dar e o șansă să eviți buluceala experimentată la urcarea pe vas 🙂

Bonus, e literalmente construit pe un fel de chei, deci dacă te miști repede poți să și cobori și să intri nițeluș în apă.

Website

Nu au.

plimbări pe mail!

Primești automat un email când scriem despre o nouă plimbare.

Nu spamăm 🙂
Citește Politica noastră de confidențialitate.

Share:

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *