Scandic S:t Jörgen - baie

• Nu au papuci
  • Aglomerat la micul dejun

Ratingul nostru:

Am stat aici trei nopți, în cursul city break-ului la Malmö.

Impresiile noastre

Trebuie sa recunosc că de fiecare dată când rezervăm o excursie prin agenție am emoții mari în privința hotelului. Da, verificăm review-urile înainte de rezervare, doar că am mai avut surprize ca review-urile să nu prea corespundă cu realitatea. Totuși, de data asta surpriza a fost plăcută.

Hotelul e în centrul vechi, foarte aproape de stația de autobuz care vine de la aeroport, aproape de gară, aproape de restaurante şi pub-uri, cu un supermarket fix peste drum. Practic aproape de orice, pentru că oraşul e atât de mic încât îl poți străbate la pas.

Hotelul e imens, cred că are câteva zeci de camere şi mulți turişti (asta după câtă lume era la micul dejun, cel puțin în zilele de weekend) şi cu toate astea nu cred am fost într-un hotel în care să fie mai multă linişte. Era hărmălaie destulă la micul dejun dar asta e deja altă poveste.

Hotelul e basic, la fel şi camera, dar spațioasă, inclusiv baia, şi totul impecabil de curat. Nu au papuci, nici măcar contracost, şi nici frigider. Dar la cât de frig e acolo nu cred că ai nevoie, nici măcar vara.🙂

În lobby găseşti cafea şi ceai, de care chiar ai nevoie când vii înfrigurat de la plimbare.

La micul dejun găseşti de toate, poate cam multe preparate din carne totuşi, dacă mă întrebi pe mine, dar cu siguranță fiecare găseşte ceva de mâncare. Au inclusiv produse fără lactoză sau gluten.

În concluzie, e un hotel pe care eu îl recomand şi la care aş reveni, dar asta doar când o să uit cât de urâtă a fost vremea cât am stat aici. 😀

Înainte de a face rezervarea am avut un moment de confuzie, pentru că pe site-ul hotelului apar și niște camere fără geam, dar ne-am lămurit că noi vom avea o cameră normală 🙂

Apoi, când am ajuns, a mai fost un moment straniu când am urcat din lobby-ul spațios și am ajuns pe culoarul nostru – m-am simțit de parcă eram pe Titanic. Și nu în camerele alea de sus, unde stăteau privilegiații, ci în zona aia în care erau cazați DiCaprio și prietenii.

Mi-a trecut, însă, când am intrat în cameră – mare, luminoasă, mobilată funcțional dar fără să pară sărăcăcioasă. De fapt, camera pare un showroom Ikea, cu tot ce ai nevoie, amplasat exact unde e mai confortabil. În baie am găsit primul walk-in shower, după foarte mult timp, din care chiar nu se scurgea apa.

La minusuri, nu au papuci (parte din politica lor ecologică), iar în weekend e cam aglomerație la micul dejun. Dar compensează prin șansa de a prinde una dintre mesele de la geam, ca să mănânci admirând Piața Gustav Adolf.

Mâncarea e foarte variată și de o calitate rezonabilă, deși nu a fost nimic impresionant. Cafeaua mai bună decât mă așteptam, dar numai dacă ești atent de la ce automat o iei, pentru ca al doilea e făcut, probabil, pentru americani 🙂

Dacă adaugi amplasarea – la câteva minute de centru, de numeroase restaurante, de stații de autobuz și de gara centrală – hotelul devine, clar, o opțiune foarte bună pentru Malmö. Probabil revenim.

Ponturi

Nu există camere cu balcon, deci pontul pentru fumători este să se lase de fumat. Dar dacă nu se lasă de fumat, să ceară o cameră la primul etaj, ca să poată coborî mai ușor.

Website

scandichotels.com/stjorgen

Acest review este independent și nu este susținut în niciun fel de către hotel sau de către vreo altă entitate.

plimbări pe mail!

Primești automat un email când scriem despre o nouă plimbare.

Nu spamăm 🙂
Citește Politica noastră de confidențialitate.

Share:

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *