Villa Venus, Deva - terasa

• Mobilierul/accesoriile de calitate variabilă

Ratingul nostru:

Impresiile noastre

În drumul nostru spre cheile Nerei ne-am oprit o noapte în Deva. Speram să vizităm şi Cetatea, am şi urcat de altfel, doar că e în renovare. Oare de câți ani deja sau pentru acâta oară în ultimii zece ani?😞

Dacă am fost dezamăgiți de asta (şi de restaurantul unde am mâncat), Villa Venus a fost exact la polul opus.

Camerele sunt împărțite în două vile (de unde şi numele) aflate în aceeaşi curte; e foarte aproape de centrul vechi dar în acelaşi timp într-o zonă liniştită.

Au o gradină interioară foarte frumoasă şi îngrijită,  unde poți să-ți să-ți bei cafeaua dimineața sau să petreci seara, dacă nu ai chef să mergi nicăieri.

Noi am avut o cameră la parter, în clădirea de vis-a-vis de cea cu recepția şi restaurantul; o şi recomand de altfel, pentru că oferă acces imediat la grădină şi terasă. Camera noastră a fost extrem de mare, baia la fel, am avut inclusiv cadă cu jacuzzi, iar totul impecabil de curat.

Micul dejun e cu de toate, cu opțiuni pentru toate preferințele şi cu prăjituri homemade. 🤩 Omleta sau ouăle ochi sunt preparate pe loc, în funcție de ce preferi. Cafeaua este foarte bună, lucru important pentru mine la un hotel.

Iar toți cei de acolo sunt foarte atenți şi prietenoşi, de la recepție la doamnele de la restaurant.

Au parcare în curte, cu locuri limitate e adevărat, dar nu au camere foarte multe aşa că mă gândesc că vei găsi unde să laşi maşina.

Cu siguranță dacă aş mai merge la Deva tot aici mi-ar plăcea să stau.

Villa Venus e de fapt un set de case de oameni normali 🙂 refăcute și extinse pentru utilizare în regim hotelier.

Ăsta nu e un lucru rău, mi se pare că le-a ieșit foarte bine; noi am stat de fapt in a doua jumătate a complexului, Villa Jardine, iar senzația a fost că aveam propria noastră casă izolată.

Interiorul extrem de spațios (baia, de exemplu, cred că a fost pe vremuri o cameră întreagă) și decorat cu gust. Am găsit câte un mic compromis pe ici, pe colo, la materialele folosite, în special ustensilele din baie, dar nimic foarte deranjant.

Aș fi cârcotit ceva despre afișul mare pus lângă jacuzzi, despre cum să nu dai drumul la bule dacă nu e cada plină, dar presupun că l-au pus de nevoie, așa că mă abțin 🙂

Bufetul amenajat pentru micul dejun mi s-a părut cam micuț inițial, dar am mâncat foarte bine și nu mi-a lipsit nimic. E mereu cineva din staff acolo, ca să ofere cafele și să facă refill la ce se consumă.

Deva e tot mai aglomerată, la fiecare vizită pe care o fac, așa că m-am bucurat să găsesc o parcare privată, în curtea interioară, suficientă probabil pentru numărul de camere.

Tot în curtea privată, cu o pajiște/grădină neașteptat de amplă, se află și terasa; mi s-a părut punctul forte al șederii și a fost o plăcere să bem aici o bere seara și o cafea dimineața. Totuși, era în timpul săptămânii și locația nu era foarte plină. Cred că dacă te trezești cu o familie gălăgioasă pe terasă, sub geamul tău, totul se transformă rapid într-un dezavantaj 🙂

Per total m-am simțit bine, nu e exclus să revenim aici.

Website

villa-venus.ro

Acest review este independent și nu este susținut în niciun fel de către hotel sau de către vreo altă entitate.

plimbări pe mail!

Primești automat un email când scriem despre o nouă plimbare.

Nu spamăm 🙂
Citește Politica noastră de confidențialitate.

Share:

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *