Ne-a plăcut:
- Personalul
- Serios, personalul.
Nu ne-a plăcut:
- Distanța față de centru
- Cantina
- Zgomotul
- Finisajele
Ratingul nostru:
Impresiile noastre
Santina
Spuneam în postul despre vacanța noastră de final de vară prin Transilvania că hotelul la care am stat în Cluj a fost meah.
Ei bine, uite şi de ce.
Cred că e pentru prima dată când am ales un hotel ale cărui review-uri excelente de pe booking.com nu au nicio treabă cu realitatea. Aşa că am fost complet nepregătită. Însă am ştiut că e departe de centru şi am acceptat de la bun inceput, aşa că de asta nu mă plâng.
Hotelul nu e nici pe departe de 4 stele, poate 3 spre 2.
Camere curate, dacă ar fi să nu iau în calcul că paharul pentru periuțe de la baie era nespălat.😞
Aaa, și nu mi-a plăcut mirosul din hotel, care nu era urât, dar era un parfum destul de tare şi greu; cu siguranță nu pe gustul meu. Nu ştiu dacă voiau să acopere ceva. Cred că era mai eficient dacă aeriseau pur şi simplu.
Restaurantul unde serveau micul dejun pare mai degrabă o cantină. La micul dejun opțiuni extrem de limitate, iar ce găseai era ofilit rău. Cafeaua în schimb bună.
Terasa, care pe booking arăta decent, fusese o terasă în alte vremuri, de mult apuse. Pentru că acum era o paragină.
Oamenii de la recepție au încercat să mai rezolve din nemulțumirea noastră evidentă, fiind extrem de politicoşi. Şi să se scuze cumva că restaurantul ar fi în administararea altei firme, că nu găsesc angajați cu care să lucreze. Adică, ok, pot înțelege dificultățile prin care trec, dar noi am ales un hotel de 4 stele si aşteptările sunt pe măsură.
Concluzia mea ar fi că hotelul are mult prea multe minusuri ca să-l pot recomanda.
Radu
Aproape că mă simt vinovat pentru nota mică pe care le-am dat-o. Și asta pentru că:
1. Cei doi băieți de la recepție (alternau turele) aveau un vibe foarte mișto; păreau în mod autentic veseli și bucuroși să ajute clienții. Îți mai trecea nițel supărarea când îi vedeai așa bine-dispuși 🙂
2. Se vede că s-a depus efort în hotel, că cineva și-a dat interesul, că și-a bătut capul să îl amenajeze și să îl întrețină. Totul e curat, îngrijit, fără defecte, ciobituri șamd..
Dar pentru că suntem un blog onest, o să spun că tot efortul ăla nu compensează calitatea materialelor și finisajelor. Cada de duș, de exemplu, era din cel mai subțire acril; se îndoia sub mine, așa chipeș și atletic cum sunt. Ușile erau modelul comunist de ușă de debara. Mă rog, cam toate finisajele erau în stare foarte bună, dar cu senzația aia de „cea mai ieftină opțiune posibilă”.
Antifonarea, la fel, foarte slabă. În apartamentul de deasupra au venit unii cu trei prunci care ziceai că tropăie în jurul patului meu, nu la celălalt etaj. Bine că nu s-au apucat părinții să mai facă încă unul, că sigur nu mai dormeam.
Cantina EXTREM de slabă. Până și băiatul care muncea acolo fără entuziasm părea că tocmai a scris un review negativ pe booking 🙂
Nu am mai fost la Cluj în ultimii 20 de ani așa că nu am idee care sunt standardele acolo. Dar, pentru mine, efortul depus cu acest hotel nu e suficient – nu oferă o experiență de patru stele. Ar fi, poate, OK ca opțiune mai ieftină, atâta doar că nu e deloc ieftin.
Deci nu, nu pot să recomand.
Website
Acest review este independent și nu este susținut în niciun fel de către hotel sau de către vreo altă entitate.